marți, 21 august 2018

NU M-AM IERTAT, DAR V-AM IERTAT - Silvia Urlih



Alerg
printre alb și negru și gri,
să găsesc lumina lăptoasă a divinului
care-mi va aduce liniște
și pace
și mă va duce
pe mine lângă mine,
cu mine
în mine.

Mă doare alergarea printre alergări,
mă dor pașii
ce-mi atârnă ca plumbii,
mă doare nerăbdarea
necuprinsului
din necuprinsul
infinirii.

Alerg
spre infinitul ce m-a născut ființă din ființă,
dar
fără soarta ființei,
mă doare haina pe care am purta-o,
mă strâng nasturii zilelor
și nopților
ce mi-au fost
trăire.

Viața
mi-a fost o alergare,
sau poate că doar am trăit preț de o răsuflare,
parcă ieri m-am născut,
parcă ieri a fost azi,
parcă azi e deja mâine,
dar
sigur încă îmi sunt suflet.

Mă doare,
dar durerea durerii ce o simt mi-e alinare,
mi-e balsam,
mă doare albul și negrul și griul vieții mele,
mă doare haina ce-mi mai îmbracă încă
sufletul nemuritor.

M-a durut viața,
m-a durut venirea,
m-a durut plecarea de lângă voi,
m-a durut trăirea,
m-a durut durerea bolii,
m-a durut că nu am fost
ce-am vrut să-mi fiu.

M-a durut,
dar încerc să-mi fiu ceea ce am devenit,
încerc să mă dezbrac de haină…
nu m-am iertat,
dar v-am iertat,
știu
că ne vom revedea.

În curând nu voi mai simți durerea plecării.
Vă aștept !
Vă aștept și pe voi,
dragii mei,
în lumea de aici !

Mesaj de la un suflet ce mi-a fost foarte drag.
Silvia Urlih - 21.08.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu