duminică, 26 august 2018

MULȚUMESC DOAMNE ! - Silvia Urlih



Când tristețea mă apasă,
vin la Tine
și-ți vorbesc,
n-am curaj să îi strig lumii
că mă doare înserarea,
n-am curaj să-mi plâng amarul,
vin la Tine
și-ți șoptesc,
că în toamna vieții mele
primăvara
mi-e chemarea.

Iarnă e la mine-n gând,
Sufletul
îmi e câmpie,
o câmpie prea arată,
plină e doar de scaieți
verdele ce-a fost cândva,
s-a uscat,
e fân în vie
câte vieți mi-ai pus pe suflet,
spune-mi Doamne,
câte vieți ?

Câte trepte am urcat, cât mai am  de rătăcit,
câte lacrimi mi-ai spălat, câte râuri am umplut,
cât am cumpărat din viață, cât mai am eu de plătit,
cât mai am de pătimit, să îmi fiu ca la-nceput ?

Începutul mi-e aproape,
știu
de când am răsărit,
flacăra luminii mele
arde-n candela din palme,
palmele mă frig de dor,
dor
de ce mi-a fost sortit,
geme dorul de iubire,
geme-n somn,
până adoarme.

Mulțumesc Doamne pentru ce mi-ai dat,
pentru ce-mi dai
și pentru ce-mi vei da !
Silvia Urlih - 26.08.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu