miercuri, 22 august 2018

PĂTRATĂ-I LUMEA - Silvia Urlih



Trăiesc
în lumea ce-a ajuns pătrată,
îi plâng rotundul
ce-a fost cândva
frumos,
privesc
și văd o simplă bilă prea pătată,
nebuni,
pioni și regi
care se bat pe-un os.

Trăiesc în lumea mea
și-aș vrea s-o strang
într-un copac,
aș vrea
ca frunzele să-i fie verzi
vară și iarnă,
trăiesc în lumea mea,
trăiesc și tac,
aș vrea ca lumea toată
să-și cumpere o nouă haină.

Trăiesc în lumea mea
care îmi
e acasă,
o casă ce mi-am cumpărat-o
cu multă suferință,
trăiesc în lumea mea,
dar,
lumea nu mă lasă,
ar vrea să fiu ca ei,
să nu-mi mai fiu ființă.

Pătrată-i lumea în care azi trăiesc,
pătrat e tot ce-n viață mă-nconjoară,
pătrat e globul …globul pământesc,
pătrat e tot ce-a fost odinioară.
Silvia Urlih 22.08.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu