miercuri, 4 februarie 2015

MĂ ROG LA DOMNUL - Silvia Urlih





Și de o fi
să nu-mi mai cânte cerul
a doinire,
voi căuta alt cer,
să-mi fie alinare,
mă voi urca pe el
să-mi fie
lecuire,
să-mi răstignească dorul
ce-n mine
stare n-are.

Și de o fi
ca soarele să-mi plângă
când apune,
voi șlefui din oase
fluier
neuzat,
îmi voi lega de inimă
o toacă
ce-mi va spune,
cum strâng în rugăciune,
ruga
ce-am uitat.

Și de o fi
pădurea să uite
să-mi doinească,
voi învăța
să-i cânt,
când dorul se închină,
voi învăța
să mă întorc la casa-mpărătească,
voi învăța
din rugă
să-mi plăsmuiesc
lumină.

Și de va fi izvorul,
de pietre
să îmi sece,
voi ști că vremea mea
în templu
s-a oprit,
că Dumnezeu îmi spune că
timpul meu
se trece,
că ora mea se stinge
și
visul mi-a pierit.

Dar,
cerul încă-mi cântă
a dor
și
a doinire,
iar soarele,
pădurea o-mbracă în livadă,
izvorul urcă în genunchi,
urcă
fără oprire,
iar eu…
mă rog la Domnul,

ruga să mi-o vadă.
Silvia Urlih 04.02.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu