vineri, 20 martie 2015

AM ÎMBRĂCAT OCEANUL- Silvia Urlih


Din cioburi
și din marea cu gust de aguridă,
din soare,
pământ,
păduri și
flori de păpădie,
am încropit scânteia ce-am scos-o din firidă,
să-mi lumineze viața,
îndrumător
să-mi fie.

Din nori
fără de apă uscați pe portativ,
din cer
fără de-albastru și
ploaie
fără plâns ,
am meșterit tablou cu margini fără tiv,
l-am strâns în pumn
și
într-un colț de suflet mi l-am pus.

Din vreascuri
și nuiele,
din spini și mărăcini,
am împletit
coroană,
coroană-mpărătească,
am îmbrăcat oceanul în pomi
cu rădăcini,
m-am răsădit în suflet
cu sufletul
să crească.

Din soare fără raze
și
lună fără casă,
din pomi fără de sevă
și
flori fără petale,
am croșetat dantelă ,
maramă de crăiasă,
am strâns-o în privire
și
mi-am făcut-o cale.


 Silvia Urlih 20.03.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu