miercuri, 25 martie 2015

ȚI-AUD CHEMAREA - Silvia Urlih




Din depărtări ți-aud chemarea,
revii
din timpul înghețat,
printre păduri îți văd cărarea,
cărarea ta
de altădată,
te știu,
mă știi,
 ne-am reclădit,
ne-am adunat ,
te văd,
mă vezi,
m-auzi,
te-aud,
ne căutăm în zarea neumblată.

Chipul,
de veacuri îmi zâmbește
sculptat
în arborele clipei,
ochi-ți ca jarul
îmi vorbesc,
îmi scriu pe scoarță că ți-s dragă,
rupi din copac
un strop de sevă să-mi fie ajutor
aripei,
brațele ram mă înconjoară
să îți fiu lumea ta
întreagă.

Palmele calde îmi răsfață
visul
de veacuri răscolit,
cântecul vocii tale blânde
m-adoarme-n timpul
care-a stat,
îți spun,
îmi spui,
ne spunem vorbe,
rescriem
ce ne-a fost sortit,
îmbrățișați de visul nopții,
ne povestim
ce ne-a fost dat.
Silvia Urlih 24.03.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu