luni, 7 septembrie 2015

SPUNE-I IUBIRII NOASTRE- Silvia Urlih




Iubitul meu
cu zbor fără sfârșit,
oprește-ți pasul la poarta mea și-mi spune;
de ce am bejenit printre păduri umbroase,
de ce pădurea
nu ne-a mai fost acasă,
de ce luna apune ,
de ce apoi răsare,
de ce nu ne-a găsit până acum,
hai spune,
de ce  iubitul meu
când îmi vedeam murirea,
m-ai regăsit,
și vrei
să-ți fiu mireasă ?!

Iubitul meu
cu ramuri prinse-n umăr,
dă-mi iar o frunză să-mi fie rădăcină,
mai dă-mi un strop de cer,
fă-mi noaptea zi
și ziua fă-mi-o soartă,
dă-mi cântecul iubirii din rătăcirea vieții,
fă-mă
din nou fereastră,
fă-mă
din nou lumină,
unge-mi cu mir trecutul,
fă-mă prin dăltuire,
flacăra ta
la poartă.

Iubitul meu
cu aripe de vultur,
atinge-mi sufletul cu zborul minții tale,
sărută-mă cu adierea serii ,
înmoaie-mi buzele
cu mustul rumenit,
găsește-mi iară calea spre moartea fără moarte,
nu mă lăsa
să mă mai ning pe vale,
dă-mi umărul
să-mi fie alinare,
spune-i iubirii noastre:
„ ce bine c-ai venit!”
Silvia Urlih 07.09.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu