vineri, 19 octombrie 2018

IARTĂ-MI PLÂNSUL - Silvia Urlih




Tu,
iartă-mă că te-am iubit
și te-am primit în a mea toamnă,
mai iartă-mă că n-am știut
că dimineața ta
mi-e seară,
nici n-am știut
că n-am să știu
că amurgirea te îndeamnă
să uiți de tine și de veacuri,
să te topești
precum o ceară.

Tu,
iartă-mă că te iubesc
dar nu te vreau în palma vieții,
iubirea-i sentiment profund
ce sapă-n suflet
ca un fulger,
nu vreau să-mi amăgesc trezirea
în amăgirea dimineții,
nu vreau să-mi plouă-nlăcrimarea
căci
eu sunt munte,
tu ești cer.

Tu,
iartă-mi plânsul dintre gene
ce pleoapa
mi-o încătușează,
mai iartă-mi anii ce-s în plus
și mă îngroapă
între maci,
mă iartă omul meu din vis
că visul nu mă ține trează,
dar anii ce-mi apasă viața,
îmi sunt pe umeri
grei copaci.
Silvia Urlih - 19.10.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu