miercuri, 10 octombrie 2018

ÎMI AMINTESC - Silvia Urlih




Îmi amintesc când eram înger
și vă priveam
de peste nori,
când nenăscută mi-era vara
și
nici cireși n-aveam în plete,
îmi amintesc când căutam
să-mi fiu cu mine iar surori,
când foamea nu știam că-mi este
flămândul
nesătul de sete.

Îmi amintesc când mi-eram cer
și mi-alegeam părinții-n gând,
pluteam
precum floarea de nufăr
pe-albastrul lacului tăcut,
îmi amitesc
cum alergam
să simt sub tălpi din nou pământ,
îmi amintesc cum n-am făcut
ce-n lume
tare m-a durut.

Îmi amintesc,
iubită mamă
că m-ai primit în zori de șoapte,
m-ai alăptat cu lacrima
și m-ai trimis apoi în viață,
îmi amintesc măicuța mea
cum mă cântai tăcută-n noapte,
cum brațele mă alintau…
iar astăzi,

totul îmi e ceață.
 Silvia Urlih 10.10.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu