joi, 18 octombrie 2018

ÎNCĂ AȘTEPT - Silvia Urlih


Te caut
cu pași mărunți
printre morminte,
poate-ai murit
și ai uitat că îți sunt floare,
eu încă te aștept,
dar
nu mai am cuvinte
să-ți spun că sufletul îmi plâge
de-atâta
așteptare.

Te caut
pe ceru-albastru
și adânc,
poate că te-ai ascuns
sub boarea unui nor,
poate că încă ești
la pieptul mamei
prunc
și nu ne vom vedea
în lumea asta în care toate
mor.

Te caut printre zile iar nopțile m-apasă,
mă-ntreb unde-ți sunt pașii, pe unde te acunzi,
aș vrea să nu-mi mai fiu, dar viața nu mă lasă,
poate că-n val de ceață cu ceața te confunzi.

Eu încă te aștept
să-mi fii pământ
cu rod,
te-aștept să-mi fii umbrire
când dorul
iar mă doare,
aștept să mă găsești
și să ne fin iar
pod,
un pod ce ne-a legat
de stele călătoare.
Silvia Urlih 18.10.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu