joi, 4 octombrie 2018

PELERINUL VIEȚII - Silvia Urlih


Sunt pelerin pe drum cu pietre
și  calc în vîrfuri
de picioare,
răsar petunii nesădite pe văi și munți
din talpă moale,
din când în când mă mai lovesc,
durerea-n suflet,
rău mă doare,
merg când spre sud,
când înspre nord,
dar știu
că-s puncte cardinale.

Sunt pelerin pe drum cu dune
care coboară-n val de mare,
mă reîntorc la țărmul mării
cu tălpi murdare
de nisipuri,
aș vrea
ca marea să îmi spele
durerea care-n talpă doare,
aș vrea
să nu mai simt căderea
ce mă va duce
în adâncuri.

Mă simt de valuri învelită,
un pelerin
în scoica vieții,
simt c-am trăit o viață-ntreagă de vieți
în viață
ambalată,
simt că albastrul ce mă spală
mă va spăla
de bruma ceții,
mă simt copilul care-mi sunt,
copil
cu viață nepătată.
Silvia Urlih 04.10.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu