luni, 8 octombrie 2018

PARE C-AȘ FI CE-AM FOST - Silvia Urlih

Pare c-aș fi
în valuri învelită,
pare c-aș fi
ascunsă-n scoica mării,
pare c-aș fi
un suflet moale
ca meduza ce se lipește
precum o perlă
de pieptul rece al vieții.

Eu,
îi dau trăiri fierbinți,
ea,
îmi răcorește tălpile
ce-au umblat
pe drum pavat
cu pietre prea ascuțite de
viață.


Pare c-aș fi
o armă fără gloanțe
ce-a vânat o viață întreagă
lauri
și acum
stă atârnată de un cui ruginit,
un cui obosit
de atâta viață
trăită în van.


Pare c-aș fi
o brumă a toamnei,
o brumă
ce și-a ars timpul
ce-a trecut,
pare c-aș fi nisipul mării fără de mare,
pare c-aș fi
o urmă a nisipului adunat
pe tălpi prea obosite
de atâta umblet.


În urma pașilor mei rămân dâre de sânge,
un sânge
ce-mi spală arderea vieții trăite,
pare c-aș fi sânge
și nisip
și mare
și val
și durere
și visare
și speranță.

Pare c-aș fi ce-am fost
și ce voi fi,
pare c-aș fi
doar o boare
a vieții
ce și-a trăit viața
în arderea
propriei
lumânări.
Silvia Urlih 08.10.2018


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu