marți, 12 iulie 2011

RUGĂ



Preabunul meu Domn,Iisus Hristos
Trimit scrisoare către Tine,
Citește-o , …. te rog cuviincios
Dă viață fratelui meu și dă-i bine.

Soarta s-o schimbi Stăpâne aș vrea
Știu că cer mult dar mă iartă!
De-ai fi de acord, orice s-ar putea-
Încă aștept răbdătoare la Poartă.

Ce fel de om sunt Doamne, nu știu
Dar știu că Puterea toată-i la TINE
Grăbește-te , te implor,.... e târziu,
Simt cum pătrunde groaza în mine.

La tine vin Doamne acum în genunchi,
Te rog, fă doar cum se cuvine
Nu frânge stejarul și-al lui trunchi
Mai lasă-l puțin lângă mine

Iar dacă consideri că la tine îl vrei,
Cu lacrimă mă voi supune,
Voi aștepta să treacă anii cei grei
Până când și eu voi apune.
Silvia Bya
                   
In memoria fratelui meu 1993

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu