miercuri, 27 iulie 2011

SUNT DOAR O TRESTIE - Silvia Urlih


Sunt doar un strop de soare,
În care pui un fir de grâu,
Sunt doar o lacrimă ce doare,
Din care curge vechiul râu.

Sunt doar o trestie plapândă,
Din care faci stejar umbros,
Sunt o lumină fumegândă,
Pe cerul vieții întunecos.

Mă-nclin, și trupul mi se frânge,
Mă culc adesea jos... și plâng,
Mă scol , dar raza voi atinge,
Mă scol , și iar o să inving !

Sunt doar o trestie plăpândă,
Din care faci toiag de zbor,
O aripă ce vrea să-nvingă,
Trecutul dulce acrișor.

Plutesc cu aripa deschisă,
Spre infinitul nedecis,
Sunt trestie de mult promisă,
Divinlui din paradis.

Sunt doar o trestie plăpândă,
Ce zboară lin spre neștiut,
Sunt mlădioasă, dar arzândă
Sunt doar o trestie….și-atât.

Sunt doar o trestie plăpîndă, cu rădăcinile bine înfipte în viitor, ce mîine va fi o luminiță pe cerul instelat..
de Silvia Urlih 26.07.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu