marți, 5 iulie 2011

SPRE CERUL DIN IZVOR - Silvia Urlih

Când cineva , acolo sus
a hotărât :
trebuie să urci în clipă și să pleci !
“Vin lângă tine, Doamne-al meu” - am spus,
“Ia-mă la Tine, ia-mă pe veci”.

Te-am însoțit , nălucă în tăcere,
până la ultimul prag ce mi-a fost acceptat…
Isus m-a învățat iertarea , mi-a spus apoi:
”La revedere!”
                                                              și-a  plecat.        

Și uite cât timp a trecut…
aștept să vină cineva
să-mi dea dezlegarea…
aștept pe Dumnezeu ,
o rudă,
chiar necunoscut ,
aștept …
mă rog să-mi fie ușoară așteptarea.

Să mă întorc ”de dincolo”mi-e greu, nu pot,
sunt ruptă-n două, sunt doar
jumătate …
fără cealaltă jumătate care formează “TOT”
sunt fără mine, fără suflet, sunt fluture de noapte..

S-ar zice că trăiesc,
dar fără Tine nu mă simt întreagă ,
te caut de când sunt,
puterile mă lasă uneori
și obosesc…
dar știu că-mi ești alături,
că-mi dărui lumea largă
că doar alături suntem
în zborul îngeresc.

Am revenit acum,trăiesc !
De când cu Tine m-ai luat , iubesc,visez și zbor
Tu , Doamne-al meu ești lângă mine și plutesc…
plutesc …
și urc
spre cerul din izvor.
Silvia Urlih 05.07.2011

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu