vineri, 22 iulie 2011

VISARE…


Încă dorm in fața laptopului. Încerc sa mă delectez cu o cafeluța….. și visez…. visez încă , cu ochii deschiși…. Mă uit la fetițe… Ce mari s-au făcut…
Când au trecu anii ?? …… Am înotat in oceanul zbuciumat al vieții, am zburat printre nori, pe cerul întunecat de furtuni … am plutit alături de pasarea Phoenix ….. am căzut in hăurile întunecate ale deznădejdii,
Am fost imbrătisată de aripile îngerilor , am fost scoasă la lumină,și m-am ascuns aici…...
Sunt mulțumita ? sunt împlinita ??? Ce am realizat in viața ???
Mă uit și realizez că sunt posesoarea unei mari, a unei imense averi… COPIII mei, nepoțelele mele…..numele și faptele mele.
Îmi dau seama că fără Dumnezeu as fi fost  sortita eşecului. Fără schimbarea făcută de El în viața mea imperfectă, fără naştere din nou şi regenerare, fără un nou început şi fără sfinţire as fi fost un Nimeni,as fi rămas o legumă, as fi fost pierdută asemeni unui vas pe valurile mării  fără busolă. As fi plutit in deriva, sau poate ca m-as fi scufundat pe fundul oceanului. Am fost școlita de viață și am învățat să conduc vaporul vietii.. Am învățat și acum sunt un foarte bun comandant. Am încercat sa iau cu mine pe vas si pe alții…..unii au stat puțin , apoi au coborât fiecare in bărcuța sa….alții nu au înțeles nimic….pe alții i-au mâncat rechinii…. Puțini sunt cei ce mi- au rămas alături pe puntea vasului.
Am învățat sa înot printre rechini, si le-am devenit prietenă…… Nu mi-a fost ușor, dar am învățat. Acum pot sta la prova vasului scrutând adâncimile trecutului, a prezentului, dar mai ales al viitorului.Mă întreb de multe ori dacă sunt eu, sau e doar un vis.
Ce bogata sunt !!!!!
Daca as fi fost o floare ? Daca as fi fost un fluture ? daca as fi fost un stejar ? daca as fi fost o trestie ? Da…sunt o trestie….Am fost cândva un stejar. A venit furtuna și m-a smuls din rădăcini. M-am frânt . Apoi am învățat să fiu o trestie. M-am îndoit după vânt, dar nu m-am mai frânt din rădăcini. Am căpătat putere și mi-am întărit rădăcinile.. Nu am vrut sa mai fiu stejar semeț… M-am născut fără rădăcini…. mi-am semănat și crescut sămânța propriilor mele rădăcini…..M-am născut trestie,am fost stejar, am redevenit trestie si am stat liniștită cu rădăcinile bine înfipte în credință , la malul oceanului….vietii. Sunt doar o trestie plăpândă.
Mă uit la fetițe si sunt fericita !!!! Ce bogată sunt !!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu