luni, 27 aprilie 2015

PE MARGINE DE SUFLET - Silvia Urlih






Stau
pe margine de suflet,
dezbrăcată de veștminte,
pieptul
mi-e strivit de graniți,
trupul
mi-e închis în casă,
ard ca jaru-ncins de maci,
voi primi niște cuvinte,
diligența-mi va aduce un mesaj…
sunt curioasă.

Tropotit de cai se-aude,
primesc vești de…
nicăieri,
sunt
răvașe de iubire scrise din necunoscut,
sunt
cuvinte așteptate,
le aștept din primăveri,
sunt
cuvinte ce vor scrie,
cântec
încă nenăscut.

Stau
cu ochii larg deschiși
pe cuvintele ce-mi cântă,
le citesc
și recitesc,
pare că le-am mai citit:
„Sunt
iubitul tău din gând,
gândul tău ades mă-ncântă,
te cunosc
de mii de ani,
căci,
în mine te-am zidit”.

”Tu
mi-ești gând,
eu
gând îți sunt,
ne-ntâlnim doar ca năluci,
pe cărări necunoscute  ne-ntâlnim
ca-ntr-un tablou,
ești
iubita mea din vis,
sunt
iubitul tău de-atunci,
suntem
doi necunoscuți,
am venit să-ți fiu cadou.”

Stau
pe margine de suflet,
mi-a căzut răvașu-n poală,
gândul
îmi adie fruntea,
lumea
este hăt, departe,
diligența
a plecat pe un drum
fără tocmeală…
eu,
citesc
și recitesc,
scrisul ce mi-e scris în carte.
Silvia Urlih - 27.04.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu