joi, 30 aprilie 2015

CÂT ÎNCĂ SUNTEM RĂSĂRIT - Silvia Urlih


Aș vrea
să mă îmbrac cu tine,
să îmi fii trup,
sau
inimă să-mi fii,
să simți
cum inima îmi bate,
să simți trăirea
ce-o trăiesc,
aș vrea
să-mi fii eșarfă albă,
la gât o clipă să-mi adii,
să simți
că anii nu mă lasă nici o clipită
să urăsc.

Aș vrea
să-mi fii în palmă flutur,
să îi simți zborul liniștit,
să simți
cum sufletul se zbate
în trupu-i mult prea mic
și gol,
aș vrea
să mă îmbrac cu tine,
cel care-n tine m-ai zidit,
ai construit castel de stele
și
ți-ai jucat al sorții rol.

Aș vrea
să mă îmbrac cu tine,
să știi,
să simți,
să zbori cu norii,
să te înalți precum stejarul
pe culmi
de munte însorit,
aș vrea
să fii pădurea deasă în care cresc
mereu bujorii,
să ne culegem dintre vreascuri,
cât încă suntem
răsărit.


 Silvia Urlih 29.04.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu