marți, 28 aprilie 2015

VOI GĂSI ALTĂ CĂRARE - Silvia Urlih


Așezată-s pe un deget
prins
de brațul necuprins,
braț întins din nevăzuturi
de doi ochi
necunoscuți,
înapoi
mi-e întuneric,
înainte,
totu-i vis,
soarele-mi pune sub tălpi,
două raze…
da-s cu dinți.

Razele mă-mbrățișează,
dar
mă doare-mbrățișarea,
înăuntru
mi-e lumină,
dincolo de trup
mi-e teamă,
bine mi-e cu mine însămi,
căci
îmi arde lumânarea,
lumânarea ce-mi lumină drum cosit,
ce duce-n
vamă.

Cum trec pragul peste trup,
rătăcită-s
de altare,
când fereastra o deschid,
inima
se-nchide-n ea,
înăuntrul casei mele
nu e loc de întristare,
dincolo
de ușa casei,
mă lovesc de lumea
rea.

Așezată-s pe un deget,
deget viu,
deget divin,
dinții soarelui sunt roși,
sunt tociți
de lumânare,
inima
e la păstrare,
pun și lacăte la scrin,
voi
păși din nou în toamnă,
voi găsi

altă cărare.
Silvia Urlih 28.04.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu