sâmbătă, 18 aprilie 2015

SĂ REDEVIN IAR OM - Silvia Urlih







Sub scoarța trupului
îmi este râu
și
mi-e lumină,
în carapacea lui
izvoarele îmi susură
în cor,
izvorul cu dorinți
ades
de dor suspină,
suspină în tăcere
și-mi cere
ajutor.

În carapacea mea,
mă arde
și
mă roade,
mă arde necuprinsul furat
de cămătar,
în miezul inimii
se nasc
gânduri nomade,
îmi seamănă lumina
culeasă
din altar.

Din scoarța trupului
aud
un sunet înfundat…
e ea,
iertarea,
ce-mi cere îndurare ,
vrea să mă iert,
să iert,
ce până astăzi mi-a fost dat,
să-mi iert murirea,
să îmi iert viața
dată
la născare.

Din carapacea mea
m-aud cum strig
la soartă,
mă văd îngenuncheată
sub falnicul meu
pom,
genunchii dor,
dar merg târâș spre Poartă,
Poarta
m-așteaptă s-o deschid ,
să redevin iar

om.
Silvia Urlih - 18.04.2015

2 comentarii: