marți, 5 mai 2020

A trăi-trăire- 59 - Silvia Urlih


„Ai mare grijă de organismul tău! Dacă sufletul se simte strivit de prea multă muncă, de atâta dăruire altora, de atâtea umilințe, nedreptăți și manipulări emoționale, corpul va reacționa și în consecință… va evada în boală.
Când ai gânduri sănătoase și optimiste, trupul îți va fi în armonie cu creierul și cu sufletul.
Foarte important ! Orice s-ar întâmpla, nu renunța la ceea ce-ți dorești cu adevărat. Pot fi unii care vor încerca să te descurajeze și să te oprească dun drum. Nu-i asculta. Ascultă-i doar pe cei care cred în tine și te susțin să ajungi acolo unde îți dorești.
Nu te mai tot gândi la ceea ce a fost , dar nici la ceea s-ar putea putea întâmpla. Trăiește viața cu prezentul ei. Savurează fiecare clipă. Iubește cu tot sufletul. Ce va fi, va fi. Contează ce se întâmplă acum și azi.” Asta am scris eu cândva.
Știi ce ar trebui să faci ?! Râzi !!! Fă haz de necaz ! Râzi și renunță la măștile pe care cei din jur te-au determinat să le porți. ( nu mă refer la măștile de protecție anticovid pe care suntem obligați de lege să le purtăm).
A venit ! A venit momentul când planeta s-a oprit în loc. A stat timpul, stăm și noi. Avem vreme să ne reorganizăm prioritățile privind viața noastră. Îl judecăm noi pe COVID-ul ăsta, dar habar nu avem cât de mult bine ne-a făcut. Ne-a luat pe toți prin surprindere. Cine și-ar fi închipuit vreodată că o întreagă lume va fi paralizată ? Al trei-lea război mondial ? DA !
Sper să conștientizezi și tu, om drag, că tu trebuie să-ți fii prioritar. Înțelege om drag că dacă ție nu îți este bine, nici celor din preajma ta nu le va fi bine.
Deși sunt o optimistă de când mă știu eu cu mine însămi, nu cred că mulți dintre cei care trăiesc aceste momente, vor înțelege că el ca și om își este prioritar. Cred că vor fi foarte puțini cei care au înțeles de ce planeta s-a supărat pe noi și vrea să ne dea o lecție. Îmi doresc să mă înșel, dar… viitorul ne va confirma.
Silvia Urlih - fragment din cartea „A trăi-trăire”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu