sâmbătă, 16 mai 2020

A trăi-trăire- 61 - Silvia Urlih


Oamenii cumsecade au devenit mai cumsecade, iar ticăloșii au devenit mai ticăloși, după „pandemia” asta și după aceste două luni de autoizolare.
Cine a avut de învățat ceva a învățat, cine nu, NU. Păcat... mare păcat de sacrificul făcut.
Jocurile sund deja făcute. Stai acasă și „super-distrează-te”… că așa ne îndeamă reclamele de pe tv.
Stăm ca fraierii închiși în case, în vreme ce membrii Iluminaților fac scenarii macabre. Ne vor exterminați. Cel mai puternic rezistă. Ne vor vaccinați cu cip-uri, pentru a ne verifica. De aceea nu avem voie să fim mai aproape de un metru. Dacă am sta în grupuri mai mari de 3 persoane, nu ne mai pot controla.   
Dacă ar fi să mă vaccineze OBLIGATORIU, eu aleg să mă retrag în munți, să fiu sihastră. Voi fugi din și de  lume.
Am obosit să mă las manipulată de frica pe care autoritățile mi-o tot inoculează zilnic.
Din nefericire, „negrul”, „întunericul”, în aceste zile  primează. Frica de COVID 19 , ne este inoculată cu pipeta, zilnic.
Nu cred în acest COVID ! Este doar o nouă gripă, cu o altă tulpină. Dacă ai un sistem imunitar puternic, ești doar un simplu purtător, fără nici un fel de reacții. De ce autoritățile îi internează pe cei asimptomatici ? Ce se urmărește ?
Nu renunț încă la a evada din lumea asta, pentru că sunt o luptătoare.
fragment din cartea „A trăi-trăire”- Silvia Urlih 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu