sâmbătă, 16 mai 2020

A trăi-trăire-63 - Silvia Urlih


Astăzi, după 60 de zile de autoizolare, am ieșit la plimbare fără declarație și fără teama că aș putea fi oprită de vreo patrulă a poliției care să-mi găsească cine știe ce hibe. Doamne. ce bine m-am simțit în libertate ! În aceste 60 de zile, am avut impresia că mor încet și că nu-mi mai reveni vreodată. Am înviat ! Sunt liberă !
Am fost în parc. În sfârșit am ieșit la plimbare și nu la cumpărături ( pe declarație nu puteam scrie că merg să mă plimb). În sfârșit am putut respira ! Simplul fapt că nu mai sunt constrânsă, mi-a redat cheful de viață.
Mi-e foarte bine cu mine însămi și la mine acasă, dar ce mult mi-a crescut stima de mine acum, când pot să ies din casă și să merg unde mă duc pașii, fără o anumită destinație,cât de mult mi-a crescut încrederea în mine !
Pe străzi dar și în parc, lume puțină și responsabilă. S-a respectat distanțarea socială. 
Doamne, ce dulce-i libertatea ! Doamne ce fain este să nu dai cu subsemnatul nimănui și să faci doar ceea ce te binedispune și-ți face bine!
Poate că starea asta de bine vine și din faptul că „ am avut voie” să ies la plimbare cu o prietenă dragă sufletului meu, trecută de 65 de ani (persoanele de peste 65 de ani erau obligate să iasă din casă doar între anumite ore) ?!
Cine știe… cert e că azi am simțit că am renăscut.... (pentru a câta oară, nu mai contează )

Acum prețuiesc de mii de ori mai mult LIBERTATEA! PREȚUIȚI LIBERTATEA DE A FI VOI ÎNȘIVĂ !
fragment din cartea „A trăi-trăire” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu