duminică, 17 mai 2020

AM PLÂNS ÎN MINE - Silvia Urlih


Am plâns
și am urlat în mine,
nu am avut curaj să îmi arăt ce simt,
și nici să le arăt ce simt,
am plâns
și am ales să-mi închid în mine plânsul,
n-am avut curaj să îmi arăt
și să le arăt
durerea și sensibilitatea.

Am plâns în mine și cu mine,
până când am învățat să plâng,
am plâns în mine,
pentru că am vrut să le arăt
că nu-mi pasă de părerea lor
și cât de puternică sunt.

Am plâns în mine,
pentru că aveam impresia că
a plânge în văzul lumii
e semn de slăbiciune.

Am plâns în  mine
până când am învățat
să mă iubesc ,
să mă respect
și să mă prețuiesc.

Am plâns în mine,
până am învățat
să nu-mi mai pese
de cei care mă văd plângând.

Acum plâng în văzult tuturor,
vreau  să le arăt că-mi pasă,
că mă doare
și…
 Doamne , ce bine e când plângi
pe umărul cuiva !

Am plâns în mine și cu mine,
până când am învățat să plâng

fără să-mi mai pese de ceilalți.
Am învățat să mă iubesc.
Oare m-am redescoperit ?!
Silvia Urlih 17.05.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu