vineri, 15 mai 2020

TRĂIEȘTE ! - Silvia Urlih


Îmi curge timpul prin clepsidră,
clepsidra-mi strigă a trăire,
îmi curge cerul printre lacrimi,
iar lacrima mă oblojește,
îmi curge printre lacrimi timpul
și parc-aș fi
în nemurire,
îmi curg pădurile prin trup
și toate-mi spun în cor :
TRĂIEȘTE !

Îmi curg câmpiile prin palme,
iar palmele îmi sunt rănite,
îmi curge râul printre tâmple,
iar gându-mi spune că trăiesc,
îmi curge lacul printre ochi,
iar ochii-mi sunt
vise ursite
îmi curge printre plete noaptea,
dar ziua-mi spune
să iubesc.

Îmi curge printre nori natura
și mi se plânge că o doare,
îmi curge dintre pleoape plâns,
iar plânsul
mi-e descătușare,
și mor, în fluvii de cuvinte,
cuvinte în încătușare,
îmi curg lacrimi de neputință…
sunt printre nori
o mică boare.
Silvia Urlih - 15.05.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu