marți, 19 mai 2020

CE AM ÎNVĂȚAT DIN ASTA ?- Silvia Urlih

Și,
a venit pandemia,
ne-a izolat,
ne-a trimis spre noi înșine,
ne-a trimis pe fiecare
în propriile noastre carapace,
în propriile noastre colivii,
în care oricum ne închisesem
și ne autoizolasem.

Și,
a venit pandemia,
ne-a pus botnițe,
ne-a luat libertatea de mișcare
și de exprimare,
ne-a fugărit
spre propriile noastre angoase,
ne-a închis și mai mult
în noi înșine.

Și,
a venit pandemia,
și,
va trece pandemia,
și,
puțini vor fi cei care
au învățat ceva
din această lecție univerală
de viață.

Ce am învățat eu din asta?
Am învățat ceea ce știam deja.
Îți ești singur la rău.
Dumnezeu e pretutindeni,
mai ales la tine-n suflet.
Nu-L căuta în afara ființei tale.

Am mai învățat că doar mama natură
îmi este cel mai bun prieten,
că pomii pot rodi oricum
că ploaia oricum ne va fi binecuvântare.

Ce am învățat eu ?
Am învățat că oamenii sunt răi,
că fiecare este pe cont propriu,
că frica îți poate fi indusă cu ușurință,
că legea poate fi eludată de inconștienți.

Am învățat
că libertatea de mișcare e mirifică,
am învățat cât de minunat este
să poți respira fără mască

și cât de plăcut este să te știi LIBER.
Silvia Urlih - 19.05.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu