joi, 29 octombrie 2020

DUMNEZEU MI-A DAT UN RAI - Silvia Urlih

 

Dumnezeu mi-a dat o pană și mi-a spus  :

pictează-ți raiul !

Am rămas nedumerită și-am privit

către apus,

n-am văzut nici rai nici iad,

am văzut doar o pădure

o pădure-mbătrânită, dar cu lujeri ce creșteau.

Lujerii mi-au spus în șoaptă că-s copii ce vor fi,

sunt copiii omenirii

care n-au un viitor.

 

Dumnezeu mi-a dat un pix

și mi-a spus

să îmi scriu viața,

m-am uitat la fila albă ,

care neagră mi-a părut

cum să sciu cu negru-n negru ,

nu se vede mai nimic,

poate de-aș găsi cerneala,

albu pe negru s-ar vedea.

Dumnezeu mi-a dat un rai

m-andemnat să intru-n el !

Cum să intru eu în rai,

când pământul mi-este iad ?

Blând mi-a pus mâna pe umăr

și mi-a spus :

ești ghiocel,

fii o floare ce-nflorește,

fii verde de mândru brad !

 

Dumnezeu mi-a dat un rai,

însă raiul ce mi-a dat,

n-am văzut că îmi e rai,

am crezut

că îmi e iad,

iadul eu mi l-am creat și …

de multe am uitat,

Mulțumescu-ți ție Doamne

pentru câte-am îndurat.

 Silvia Urlih 29.10.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu