luni, 5 octombrie 2020

EU ȘI TU SUNTEM - Silvia Urlih

Din pământ, pământ ne naștem

și-n pământ ne-om răsădi,

din pământ

și eu și tu

aripi ne-am croit spre drum,

din pământ , pământ ne-am fost,

iar pământu-l vom simți,

în pământ,

cândva ne-om face ,

iară trupul va fi scrum.

 

Palme de pământ ne suntem,

cu sclipiri

și cu pelin,

ochi albaștri ne privesc

și ne urmăresc

de sus,

iad ne e pământul ăsta,

raiul de albastru-i plin,

viața-i zbor de fluturi mii,

care zboară spre apus.

 

Eu și tu suntem pământ,

pomi

cu aripi desfrunzite,

eu și tu suntem apusuri

care zboară spre zenit,

eu și tu suntem iubire

ce iubire își promite,

eu și tu suntem iubiri

care-și spun :

bine-ai venit !

 

Eu și tu suntem copaci,

doi copaci care-au crescut,

am fost lujeri

și copii,

am fost soare-n răsărire,

am fost oameni

cu oftaturi

și cu răni care-au durut,

am fost oameni ce și-au fost,

oameni

dornici de iubire.

Silvia Urlih - 05.10.2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu