miercuri, 7 octombrie 2020

NATURA S-A UNIT CU MINE - Silvia Urlih


În roș de mac m-am îmbrăcat,

să-mi fiu de roșu-nconjurată,

mi-am pus câmpiile de grâu,

cununi pe  fruntea obosită,

în râul verde m-am scăldat

să fiu

de rele iar uitată,

de colț de stea m-am agățat ,

să fiu

de îngeri ocrotită.

 

În cer albastru m-am urcat

să-mi fiu albastrul de pe nor,

în albul florilor de crin

m-am scufundat

să-mi fiu credință,

de galbenul de lună plin,

m-am rezemat ,

să-mi fiu izvor,

iar roșul macilor din câmp,

m-a învățat să-mi fiu ființă.

 

Și alb și roșu și albastru

m-au învățat să-mi fiu ce sunt,

și rău și câmp dar și pădure

mi-au arătat că încă pot,

și cer și lună, chiar și nor,

mi-au spus

că-s floare din pământ,

natura s-a unit cu mine,

mi-a spus că-s om ,

că nu-s robot.

Silvia Urlih 07.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu