duminică, 18 octombrie 2020

IUBEȘTE-MĂ IUBITE ! - Silvia Urlih

Sărută-mă iubite și dă-mi savoarea vieții,

Sărută-mă și-n ziuă să fim tot amândoi,

Sărută-mă iubite,  suntem pe calea sorții,

suntem acum în „iarnă”, toamna din trifoi.

 

Iubește-mă iubite și spune-mi că-n iubire,

Mai sunt și ploi și soare , copaci și desfrunziri,

Mai sunt și nopți stelare cu soarele-n lucire,

Mai sunt și dimineți cu zorile-n iubiri.

 

Iubește-mă iubite și taci, nimic nu spune,

Arată-mi doar iubirea ce mă ademenește,

Cuvintele sunt mute… vezi? Soarele apune,

Iubește-mă iubite, căci ziua amurgește.

 

Sărută-mă iubite,  buzele îmi sunt calde,

Așteaptă un cuvânt și- o dulce alinare,

Iubește-mă iubite și-n brațe mă cuprinde,

Iubirea-i doar un zbor pe-o singură cărare.  

Silvia Urlih 17.10.2020

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu