sâmbătă, 24 octombrie 2020

ÎNGERUL MI-A SPUS - Silvia Urlih

 

Aseară,

iar am stat

cu îngerul de vorbă,

mi-a pus în față o cafea

și mi-a șoptit,

că viața nu îmi este

rochie de probă,

și nici un pantalon

cu tivul netivit.

 

Mi-a spus

că sufletul vrea să trăiască,

mi-a spus

că gândurile îl gonesc

în plâns,

c-ar vrea  să fie liber ,

ar vrea doar să iubească,

și ar mai vrea

s-arunce-n hău

durerile ce-a strâns.

 

Și mi-a mai spus că-n nopțile cu lună,

s-aduc în viață soare-n drumul meu,

s-arunc la ghenă  gunoiul ce se-adună,

să cred în mine și-al meu Dumnezeu.

 

Aseară,

am stat de vorbă iar

cu al meu înger,

cafeaua am băut-o,

dar somnul tot m-a prins,

i-am adormit pe aripă

și pe un colț de cer,

nu știu de-a fost un vis,

dar știu înc-un răspuns.

Silvia Urlih - 24.10.2020


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu