marți, 13 octombrie 2020

REDAȚI-MI LIBERTATEA ! - Silvia Urlih

Eu nu mai vreau să-ngroș turma de oi,

Eu nu mai vreau să fiu de alții păcălită,

Eu nu mai vreau să mă ascund de ploi,

Eu nu mai vreau să fiu de unii jefuită.

 

Eu nu mai vreau să mai trăiesc cu frică,

Eu nu mai vreau să mă ascund în casă,

Și-i scriu lui Dumnezeu o scrisorică,

Poate m-aude iar și-mi spune că îi pasă.

 

Eu vreau să îmi redați viața-napoi,

Eu vreau să mă-nconjor de oameni, nu de boi,

Eu vreau ca-n țara mea să nu mai fiu slugoi,

Redați-mi libertatea, lupi păzitori la oi !

 

Redați-mi libertatea, să pot iar să visez,

Să pot să-nnot în marea plină de fantasme,

Să pot să cânt, să râd și-n ploaie să dansez,

Redați-mi libertatea, să pot să cred în basme.

Silvia Urlih 13.10.2020

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu