luni, 18 mai 2015

Împacă-te cu tine însăți ! - Silvia Urlih

Mai ții minte copilăria? Mai ții minte cum percepeai atunci lumea ? Mai ții minte ce înseamnă să fii copil ? Înseamnă să crezi în dragoste, să crezi în frumusețe, înseamnă să crezi în îngerii și să-i lași să te ocrotească,înseamnă să spui o rugăciune cu pălmuțele unite și priviea îndreptată spre cer,  înseamnă să transformi bostanii în calești, josnicia în noblețe urâțenia în frumos și nimicul în orice, căci orice copil poartă o zână în sufletul lui. Anii trec, copilul crește și uităm să mai păstrăm și să iubim copilul din noi. Schilodind inocența copilului, uităm să fim noi înșine, uităm să ne respectăm și să respectăm.
  Am avut tristețile mele în copilărie , în adolescență, în tinerețe , lucruri care m-au marcat dar care m-au întărit în final. Am reușit cumva să mă detașez de ele , să le privesc ca pe o etapă , o treaptă , o experiență care m-a ajutat la un moment dat să mă descopăr , să mă afirm , să mă definesc. Nu le lăsa , oricât de neplăcute ar fi fost , să-ți umbrească viața mai departe. Nu le poți uita , știu asta , au fost prea dureroase , dar nu le mai lăsa să te acapareze , rupe-te de trecut , păstrează-l doar în măsura în care te ajută , ca pe o experiență plăcută sau nu , dar doar o experiență care te face mai bun , mai puternic , mai înțelegător, mai iubitor de viață.                         
Nu lăsa tristețea să te copleșească. Arunc-o departe de tine. N-o mai lăsa să te amărască. Ești o ființă minunată . E păcat să lași trecutul să te afecteze in continuare. Trăiește , acum, trăiește în prezent. Lasă trecutul. Nu-l uita, nici n-ai putea , este al tău dar nu-l mai lăsa să te rănească.
                Împacă-te cu tine….Iubește viața….și ea te va iubi pe tine .
Ce înseamnă a trăi ?? Transformă în lumină și bunătate tot ceea ce ești, și tot ceea ce întâlnești !Prezentul din viață este o piesă muzicală între trecut și viitor . Învață melodia trecutului,pentru a trăi in prezent, și a pluti spre viitor. Cântă-i vieții ! Murmură-i melodia iubirii ! IUBEȘTE și vei fi iubit !
LUMINA VIE A IUBIRII FIE CU TINE !

SUB PAȘII MEI
Sub pașii mei
pădurea își culcă-n umbră
umbra
și soarele și-l duce
cu-apusul lui
sub crengi,
cu frunze tremurânde
își strânge–n verde
fibra,
le-așează-n coșul orei
cu zilele-i
prelungi.
Sub pașii mei tăcuți ,
pădurea
mă așteaptă,
covorul greu de verde
mi-l face
dimineață,
icoane îmi sădește,
să-mi fie calea dreaptă,
să înfloresc în crângu-i,
când plouă
cu verdeață.
Sub pașii mei de verde,
în verde desenați,
simt ziua cum mă naște
și mă înfașă-n floare,
văd caii
cum nechează,
respiră-nfometați…
simt că mă doare
ziua,
când ziua mea
apare.

DUMNEZEUL MEU
Mi-e trupul flacără
ce arde-n lumânare,
îngerul de pe umăr
îmi spune
în descânt,
că Domnul meu
e lângă mine
și e-n stare
să-mi ușureze crucea
ce duce spre mormânt.
Mi-e sufletul
în suflet încuiat cu ceară,
o voi topi
cu flacăra iubirilor
divine…
am scris un pact
cu sufletul,
i-am spus să nu îmi ceară
să iasă din trup
spre lume
fără mine.
Mi-e trupul apă,
cer,
suflet
și lut….
divinul le-a amestecat
și azi
sunt eu…
mi-a dat o rădăcină
și mi-a spus s-ascult
de vorbele ce mi le spune
Dumnezeu.
Mă-mbrac cu Domnul meu
să fiu un tot…
Îl iau de mână
și merg cu El
spre răsărit,
mi-arată crucea
și m-ajută ca să pot
să merg cu ea-ngenunchi
spre infinit.

DE MÂNĂ CU RĂSĂRITUL
S-a rătăcit
apusul meu
prin universul din pârâu,
își caută un loc
cu pace
și lumină,
vrea să se culce în blondul spic de grâu
și să aștepte-n ziuă,
ziua ce-o să vină.
S-a rătăcit
apusul meu,
l-am alungat din gând,
i-am spus cuvinte grele
și-apoi
l-am îngropat ,
l-am rupt, l-am zgâriat…
când l-am văzut plângând
mi-am luat de mână răsăritul
și-am plecat.
E trist apusul meu,
își caută sfârșitul,
își plânge locul
din sufletul care l-a părăsit…
când l-am văzut ultima dată,
era la braț
cu infinitul,
dar i-am zâmbit,
i-am spus adio
m-am luat în palme
și-am fugit.
fragment din cartea „Cine sunt eu ” - Silvia Urlih

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu