joi, 21 mai 2015

MAI DĂ-MI O ZI DIN ZIUA TA ! Silvia Urlih


Doamne,
mai dă-mi
o zi din ziua Ta albastră,
mai toarnă-mi în artere crizanteme,
alege-mă să-ți fiu
floare-n fereastră,
nu mă chema la Tine,
că-i devreme.

Aprinde peste mine
lumina-nflăcărată,
stropește-mă cu apa
sfințită
din privire,
mai iartă-mă o dată,
sunt
doar o simplă fată,
o fată ce se-ndreaptă
încet
spre amurgire.

Doamne,
mai dă-mi o zi
și încă una
și
multe alte zile,
nu mă opri acum,
când drumul mi-e spre Tine,
învață-mă să știu,
să scriu pe ale vieții file ,
trimite mai târziu amurgul
peste mine.

Doamne,
zilele curg ușor,
e luni
și
iar e luni,
poate-am uitat că sunt
cu timplul laolaltă,
știu,
anii-mi sunt ușori
iar
clipa mi-e în pumni,
dar,
lasă-mă să știu cum e să fii în soartă.

 Silvia Urlih 21.05.2014

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu