duminică, 7 iunie 2015

AUZI PLÂNSUL ?! - Silvia Urlih






Azi noapte
am auzit
cum cineva plângea.
Era-ntuneric,
iar liniștea
îmi tulbura nesomnul.
Luna,
mă mângâia și blând
mă atingea,
cu raza ei albastră
mi-l trimitea în lacrimă,
pe Domnul.


Ea,
lacrima,
mi-a picurat pe lacrima-mi ascunsă,
am luat-o-n palme și-am întrebat-o cu sfială:
-De ce nu dormi, de ce mă duci în lumea nepătrunsă?!
De ce-mi deschizi altarul spre lumea ireală ?!

-Auzi,
auzi cum Domnul nostru plânge
în tăcere ?
Auzi
cum lacrimile-i spală omenirea ?
Auzi
cum El, iubirea iar ne-o cere ?
I-auzi oftatul,
tu,
îi simți mângâierea ?   

-O simt,
simt
lacrima-I cum mă îmbracă-n soare,
simt
mângâierea pe sufletu-mi arat,
simt
cum cositul e aproape,
simt
dorul că mă doare,
simt
râul ei albastru că-n mine n-a secat.

Din lacrima care mi-a îmbrăcat obrazul și privirea,
încerc să scot o vorbă, doar una să rostesc,
buzele-s ferecate, dar știu că ea, iubirea,
doar ea mă va conduce spre ceea ce-mi doresc.
Silvia Urlih  07.06.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu