miercuri, 20 februarie 2019

CE MINUNE NE-AM FI - Silvia Urlih


Și de-ar fi să îmi fii,
ce minune mi-ar fi,
și de-ar fi să ne fim
ce miracol ne-am fi,
și de-ar fi să ne știm
cum ne știm
din vechimi,
ce minune ne-am fi,
ce miracol ne-am fi,
printre spini.

Și de-ar fi să ne-aflăm
din uitata uitare,
și de-ar fi să  ne-avem,
să ne fim pe vecie,
și de-ar fi să mă ai,
să te am,
să ne scrim în cântare,
ce minune ne-am fi,
ce miracol
ne-am fi-n strășnicie.

Și de-ar fi ca în cânt
în cântări
să ne strângem ,
și de-ar fi ca în doină
în doiniri s-adormim,
și de-ar fi să ne-avem ,
n-am mai fi două plângeri,
și de-ar fi să ne-avem,
ce minune ne-am fi,
să ne fim.

Și de-ar fi să ne fim, câte vorbe ne-am spune.
câte gânduri uitate ne-am mai scrie pe viață.
câte nopți fără lună fără noi ar apune.
câte scrieri din soare ne-am mai scrie pe ceață.
Silvia Urlih - 20.02.2019

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu