duminică, 10 februarie 2019

SĂ LE SPUI MĂICUȚA MEA - Silvia Urlih

Mamă,
când ajungi la ceruri,
să pui vorbă pentru mine,
să le spui că îți sunt fiică
și că sufletul mă doare,
să le spui că îmi voi fi
sufletul, ce-i aparține,
să le spui că-n viața asta
mi-ai fost apa
din izvoare.

Să le spui măicuța mea,
că mi-ai fost pădurea-n care
mi-am sădit și eu lăstarul
care azi
e bradul mândru,
să le spui că m-am unit
cu-nsorita depărtare,
că am înflorit în toamnă
și că-mi sunt acum
leandru.

Mamă,
când ajungi la îngeri,
să le spui că încă-mi sunt,
îmi sunt floarea ta din glastră
care-a înflorit
la geam,
îmi sunt pomul ce-ai sădit,
rădăcină-s în pământ,
încă-mi sunt lumină vie,
încă-mi sunt floare pe ram.

Mamă,
când ajungi la Domnul,
să îi spui că m-ai iubit,
să îi spui cu glas cântat
că ți-am fost toiag în viață,
să îi spui să nu mă uite,
să îi spui că n-am albit,
n-am albit de bătrânețe
și c-ascult

a Lui povață. 
Silvia Urlih - 10.02.2019  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu