sâmbătă, 19 iunie 2021

ASCULT, AUD ȘI TAC - Silvia Urlih

 

Mai scriu câte o vorbă în cartea vieții mele,

cartea-i cam pe final, file nu prea mai sunt,

coperțile-s albastre, titlul e-n ghilimele,

oare continui scrisul, sau gândul mi-e doar gând ?

 

Izvoarele îmi cântă , mă cheamă la scăldat,

câmpia mă îndeamnă să-mi fiu rod de cules,

viața mă-ntreabă-n taină: ție, câte ți-ai dat ?

Mă-ntreb câte o dată, să-mi dau viața-n proces?

 

Parcă m-aș judeca, parcă aș vrea să zbor,

parcă mi-ar fi mai bine cu mine să mă-mpac,

parcă m-aș mai întoarce să-mi fiu din nou izvor,

gândul se-ascunde-n gânduri… ascult, aud și tac.


De ce să mă mai judec, așa eu am ales,

alegerile mele mi-au fost cununi de vis,

gutui au fost pe ram, iar eu mi le-am cules,

le-am pus la geamul vieții, iar cartea, eu mi-am scris.

Silvia Urlih - 19.06.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu