miercuri, 16 iunie 2021

SUNTEM DOAR CĂLĂTORI - Silvia Urlih

 

Azi, încă sunt

o floare în câmpie,

azi încă sunt un zbor

spre infinit,

azi încă sunt un suflet

care scrie

și merge-ncet,

spășit,

spre cel sfârșit.

 

Azi încă scriu de-aici,

de pe pământ,

scriu despre ieri

și despre azi

și despre mâine,

îmi pun în rime sufletul și cânt,

cânt despre voi

și despre El

și despre mine.

 

Poate că vă voi scrie

de dincolo de nori,

poate că voi trăi

prin scrierile mele,

poate mă veți simți

prin raze

sau prin ploi,

dar sigur voi trăi

și dincolo de stele.

 

Eu știu că moartea mi-i binecuvântare,

că sufletul îmi va trăi și dincolo de nori,

eu știu că lumânarea când se va stinge, doare,

însă mai știu că-n viață, suntem călători.

Silvia Urlih - 16.06.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu