sâmbătă, 26 iunie 2021

CA UN COPAC, AȘTEPT - Silvia Urlih

 

Ca un copac,

m-am zămislint din zare,

ca un copac

mi-am fost,

în zilele-mi oglindă,

ca un copac,

mi-am spus că nu mă doare,

când pădurarul,

m-a agățat în grindă.

 

Ca un copac,

am rezistat la ploi

și vijelii,

ca un copac,

mi-am mai lăsat o ramură tăiată,

ca un copac

am rezistat cu morții

printre vii

și mi-am dorit să fi trăit

în altă dată.

 

Ca un copac,

eu mi-am hrănit lăstarul,

ca un copac

am stat

o viață-n rădăcină,

ca un copac,

mi-am acceptat darul

și harul,

și-accept cu umilință

vremea ce-o să vină.

 

Ca un copac

ce-și știe rădăcinile în humă,

mi-am acceptat

și ierni

și veri

și primăveri,

mi-am spus că frunza mea

n-o să apună,

dar…

toamnele se pierd în veșnicile seri.

 

Ca un copac,mă-ndrept spre uscăciune,

ca un copac rezist vremii și tac,

ca un copac, m-aștept să fiu tăciune,

să fiu cenușa  ascunsă într-un mac.

Silvia Urlih - 26.06.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu