duminică, 4 februarie 2018

REGINA FĂRĂ DE ÎNFRÂNGERI - Silvia Urlih


Am fost străin
pe drum cu pietre,
mă reîntorc la ţărmul verii,
cu tălpi murdare de nisipuri
sparg
valurile argintii,
privesc tăcută înainte,
m-așteaptă luna-n pragul serii,
mă urcă iar la pieptul mării,
sub tălpi
să-mi pună alifii.

Mă simt de valuri învelită,
biet pelerin în scoica sorții,
simt valul cum mă strange-n mare
și
mă lipesc precum o perlă,
de pieptul cald al vieţii mele,
ce mă așteaptă-n
sanctuar…
îmi oblojește-nstrăinarea
care-a umblat
pe drum cu pietre.

Azi,
viața m-a îmbrățișat,
un tron regesc mi-a oferit,
coroana ei împărătescă
o simt
ca penele de îngeri,
eu îi zâmbesc,
ea îmi  zâmbește,
mi-alintă păru-ncărunțit,
mă-ncoronează în rergină,
regina fără de înfrângeri.
Silvia Urlih 04.02.2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu