miercuri, 5 august 2015

MĂ-MBRACI CU TINE- Silvia Urlih


M-ai plămădit din gândul tău
și
m-ai găsit oftând în crâng,
mă modelezi
precum un sculptor
ce își admiră-n taină muza,
croiești din suflet o femeie,
femeia ta…
iar eu,
doar plâng,
plâng fericită că îmi ești,
iar lacrima
mi-e călăuza.

Mă-ndrepți
spre sufletul tău pur, ce-a căutat
un loc anume,
de l-ai găsit,
eu îți sunt casă,
sau
ușa care dă-n cerdac,
nu mă știai,
dar m-ai găsit,
mi-ai dat și viață
și un nume,
te așteptai să știu vorbi,
deși
pe câmp eram un mac.

Ai rupt cu zâmbetu-ți curat
zăgazul
ce mă-ncorseta,
noblețea ta mă fascinează,
simt iar
cum zbor spre cunoscut ,
mă faci femeie
și
mi-e bine
și uit că mai știam visa,
din tine-mi faci visul
inel,
mă-mbraci cu tine,
îmi ești scut.


                                                                             Silvia Urlih  05.08.2015

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu