vineri, 28 august 2015

UN TRUP ȘI-UN SUFLET- Silvia Urlih

Prin
uragane și furtuni,
printre
grădini de mucava,
mi-am perindat sufletul gol
și
am sperat să înfloresc,
dorul de tine n-a secat,
dorul
de cine-am fost cândva,
știam
că mă vei regăsi,
știam
că iar am să trăiesc.


Cu
zorii nopții m-am luptat,
am fost în grote
sechestrată,
m-am apărat de-nnămoliri,
de mine
m-am păzit mereu,
printre milenii am plutit,
viața
ades mi-a fost furată,
am fost și zână
și argat,
mi-a fost ușor,
mi-a fost și greu.

Pământul
ne-a chemat la el,
ne-a dezlegat din neființă,
ne-a rătăcit doar o secundă,
ne-a alungat
din cerul sfânt,
îngerul tău și-al meu
n-au stat,
ne-au adunat într-o ființă,
un trup și-un suflet
să renaștem,
să fim din nou
sub legământ.
Silvia Urlih 28.08.2015


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu