miercuri, 3 februarie 2021

COPILUL MEU ! - Silvia Urlih


 Copilul meu cu ochi de peruzea,

Tu îmi ești viață și vrerea de-a trăi,

Când te-ai născut, eu te-am urcat pe-o stea

Și vei rămâne-acolo cât vrerea va voi.

 

Tu îmi ești lună și soare și verdeață,

Îmi ești pădure și cer și maci aprinși,

Îmi ești și moarte dar îmi ești și viață,

Îmi ești trecutu-n care tăciunii au fost stinși.

 

Copilul meu  cu tâmplele cernite,

Tu ești acum bărbat, ai tot ce mi-am dorit,

Îmi ești adesea doar amintirile trecute,

Îmi ești prin viața ta, viața ce mi-am dorit.

 

Copilul meu cu zâmbet în privire,

Tu-mi ești acum zâmbire și-mplinire,

Prin tine eu trăiesc și nu e amăgire,

Prin tine eu trăiesc , tu-mi ești marea iubire.

Silvia Urlih - 03.02.2021

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu