duminică, 14 februarie 2021

SĂ ȘTII COPILUL MEU - Silvia Urlih

În clipa cea din urmă, cu gerul voi pleca,

de dincolo de stele cu drag te voi veghea,

te voi ierta, mă voi ierta, lumină îți voi da

și-n cerul fără nori cu drag te-oi aștepta.

 

Pașii mă duc încet spre noaptea luminată,

mai am puțin și gândul se va opri în clipă,

dorul  nu-mi va mai plânge, căci eu voi fi plecată,

sufletul își va alege din nou, altă aripă.

 

Poate mai am un pas spre Poarta-n cer sculptată,

poate mai am o clipă, să fiu aici oricine,

poate printre alei voi merge altă dată,

poate că ora mea se va opri chiar mâine .

 

Dacă secunda mea va sucomba-n tăcere,

să știi copilul meu că-n noapte mi-ai fost ziuă,

să știi că sufletu-mi nimic nu va mai cere,

să știi că nu mereu în suflete ne plouă.

Silvia Urlih - 14.02.2021

 

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu