sâmbătă, 6 februarie 2021

IA-MI DORUL, DOAMNE ! - Silvia Urlih

 

Ia-mi dorul Doamne

și pune-l în scrisoare,

mai pune

și un fir de busuioc,

pune și o petală

de la o tristă floare,

pune și-un pic de smirnă,

să nu-mi mai fie foc.

 

Doamne,  dorul, de ce l-ai inventat ?

Tu n-ai știut că arde și că doare ?

Ba ai știut și-n taină Tu m-ai învățat,

că fără dor mi-aș fi ca-n închisoare.

 

Mă doare dorul

ce-mi curge pe sub pleoapă,

pare c-aș fi un râu

fără de maluri,

pare c-aș fi mălinul

ce iarna și-o așteaptă,

pare c-aș fi o scoică

ce plânge printre valuri.

 

Doamne, ia-mi dorul și pune-l în sertar,

ascunde-l bine și spune-i să mai stea,

spune-i că vreau să-mi fie icoana din altar,

să mă închin la el, apoi să-l urc pe stea.

Silvia Urlih - 06.02.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu