marți, 2 februarie 2021

IUBITE, PRIVEȘTE ÎN OGLINDĂ - Silvia Urlih

 

Iubite,

la mine

noaptea se-nchină la icoană

și-o roagă

ziua să nu-i mai fie chin,

ar vrea ca luna

să-i fie iar coroană.

Îngenunchiez și eu,

la lună să mă-nchin.

 

La tine cum mai e,

mai plouă lacrima sub gene?

Și tu te rogi ca noaptea

să nu-ți mai fie ziuă ?

Și ție în tăcere

sufletul îți geme ?

Și tu ai vrea

ca să despici iar

 depărtarea-n două?

 

 

Iubite, privește în oglindă

și vezi-mă cum plâng,

îmi plânge în ghiveci

mușcata din fereastră,

și timpul plânge,

plâng și copacii

bătuți de vânt în crâng,

plânge și luna

ce am sădit-o ieri în glastră.

 

Mă doare când îmi spui că dorul rău te doare,

mă doare când îmi spui că dor îți e de mine,

când ai plecat, ți-am dat în dar o floare,

strânge-o puțin la piept, mai e puțin și-i mâine.

Silvia Urlih - 02.02.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu