sâmbătă, 27 februarie 2021

IUBIREA NU E JOACĂ - Silvia Urlih

Nu mă ține-n trup zidită,

tu, Manole

din povești,

lasă-mi sufletul să zburde

printre veri

și primăveri,

nu mă duce printre îngeri

și prin ceruri îngerești,

vreau să stau o clipă-n viață,

să fiu trează

printre seri.

 

Clipele ce-mi sunt secunde,

fă-le ore,

fă-le zile,

timpul nu-l mai strânge-n clipă,

vinde-mi ani din anii mei,

anii

i-am jucat la poker

și i-am scris apoi în file,

filelor le-am pus coperți

și le-am încuiat

sub chei.

 

Tu, Manole din povești,

scoate-mă din grea strânsoare,

ești un mit ,

însă iubirea,

nu e joc,

e adevăr,

știi, iubirea nu e joacă,

când iubești,

iubirea doare,

poate că-i ca și sămânța ce-i ascunsă

într-un măr.

Silvia Urlih - 27. 02.2o21

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu