duminică, 7 februarie 2021

MĂ ROG ȘI TAC Silvia Urlih

 

Cu maci am alergat pe câmpuri

și am luat din roșul lor,

cu spini m-am însoțit adesea ,

m-au înțepat,

dar mi-a trecut,

cu râul mi-am spălat în gând

și răni

și plâns

și ne-mpliniri,

oceanele mi-au fost mereu

valul în care

n-am mai încăput.

 

Pădurile mi-au fost poteci pe care pașii mi-au umblat,

am rătăcit prin iarba verde, cu frunze m-am acoperit,

am plâns, am râs, printre rechini, o viuață-am înotat,

am alergat, iar m-am oprit, dar pasu-acum mi-a obosit.

 

Se strâng secundele în mine,

se strânge clipa

și momentul

îngenunchez în prag de seară,

să mă topesc în lumânare,

citesc și recitesc ce-n viață

îmi tot rescrie-n zori prezentul ,

mă rog și tac,

nu plâng,

îmi spun în gând,

că nu mă doare.

Silvia Urlih - 07.02.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu