luni, 1 februarie 2021

TU AI ȘTIUT CĂ N-AM ȘTIUT - Silvia Urlih

 

Tu ai știut că-mi vei fi soare

și inima mi-o vei topi,

că-mi vei fi casa-n care timpul

îmi va-ncălzi ziua cu soare,

că-mi vei fi câmp întreg de maci

în care mă voi odihni,

că-mi vei fi râul ce-și alină

durerile

cu noi izvoare.

 

Tu ai știut când ai bătut

la poarta sufletului meu,

că-ți voi deschide

și-ți voi spune

că te aștept cu smirnă-n palme,

că ești trimis de ursitoare

să-mi fii alături tot mereu,

că îmi vei fi somnul din noapte

care în șoapte mă adoarme.

 

Tu ai știut că n-am știut

că ne vom fi până la moarte,

că n-am crezut că-n toamna vieții

voi fi iar grâul necosit ,

că nu te-am vrut,

însă te vreau

căci soarta ne e scrisă-n carte,

că-mi ești luceafăr ce coboară

în sufletu-mi prea obosit.

Silvia Urlih - 01.02.2021


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu